Ezen a héten ismét volt szerencsém a reptéren várni egy utazót, és most már nem tudtam megállni, hogy ne fényképezzem le, hogyan néz ki a vámmentes bolt padlója. Egyrészt az már önmagában jellemző Indiára, hogy sikerült a valószínűleg a burkoláshoz semmit nem értő munkásoknak úgy lerakni a járólapokat, hogy azok az átadás után 3-4 hónappal már össze-vissza repedeztek. Még jellemzőbb azonban, hogy az azóta eltelt közel egy évben, semmit nem csináltak vele. Ugyanolyan törött, hepe-hupás, sőt több helyen billeg is. Mindezt ott, ahol 15ezer forintos parfümöket, 10-200ezer forintos konyakokat és akár másfél millió forintos whiskyket árulnak. (ez egyébként megint csak jellemző Indiára, sehol nem láttam még 6500 dolláros whiskyt - itt a reptéren több is van ebben az árkategóriában).

Szerző: zdyzs  2011.12.17. 11:39 1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LErika 2012.01.09. 18:36:29

Hát ez tényleg elég döbbenetes (nekünk - nekik nem), de mostani, itthoni "remek" hírek hallatán azt kell mondjam, sajnos ez nem is fontos...

(Azért nem írtam ilyen sokáig, mert nem tudtam a belépési adataimat - hja, ez már a szenilitás -, de végre megtaláltam! :) Úgyhogy most már megint fogok tudni írni. :) )
süti beállítások módosítása