A mainap nagy híre - Sachin Tendulkar tegnap végre elérte a 100. 100-ast. Karrierje során 100-szor sikerült neki 100 vagy annál több pontot elérnie mint ütő a "hosszabb" krikettmeccseken. A 100 pontot hívják a krikettben "századnak" vagy (érdekes módon) tonnának. Így most Tendulkar egy (az itteni terminológia szerint) "tonna" "századot" ütött.  Ez valóban világraszoló eredmény (a következő legtöbb 71), bár Tendulkar már eddig is félisten volt a krikett egén. Már egy éve mindenki erre várt Indiában, de valahogy soha nem sikerült neki, egy évig 99-nél állt és mindig kiesett mielőtt sikerült volna 100-et ütnie. Ez olyan nagy hír, hogy még az éves költségvetés bejelentését is überelte néhány újságban.

Adós vagyok azzal miért is maradtunk fent olyan sokáig tegnap. Ahogy írtam, lányaink egyik legjobb barátnője jövő héten utazik vissza Japánba. Őt búcsúztatták egész nap, ami végül abban csúcsosodott ki, hogy nálunk aludt még három lány. Ilyenkor Zsuzsi és én mindig átadjuk a lányoknak a mi hálónkat, mert csak ott férnek el. Most, mivel Zsuzsi nem volt, én beköltöztem Petihez, és együtt próbáltuk tovább építeni az egyik Spore birodalmunkat. Mindeközben a lányok fogalmam sincs mivel voltak elfoglalva, de sokat nevetgéltek, gondolom jól érezték magukat. Mi persze korábban aludtunk el, mint ők.

Legnagyobb meglepetésemre éjszaka arra ébredtem, hogy fázok, pedig tényleg azt hittem már, hogy végre végérvényesen megjött a meleg, de ezek szerint nem. Ma napközben újra 30 fok felett volt a hőmérséklet, de éjszakára még lehűl a levegő. Pedig már nagyon várjuk, hogy melegedjen a víz. Most még olyan hideg, hogy még úszni is kellemetlen benne.
A lányoknak pedig becsületére válik, hogy mire felébredtem bekeverték a palacsintatésztát, felverték a tejszínhabot, nekem csak meg kellett sütnöm a kis amerikai palacsintákat. Ezt is meg tudták volna csinálni, de inkább vállaltam, hogy együtt ülhessenek az asztalnál. Szerencsére csak egy kis pityergés volt a búcsúnál, pedig a japán barátnőjükkel most egy jó ideig biztos nem fognak a lányaim találkozni. Ez sajnos nagy hátránya az ilyen külföldi tartózkodásnak.
Szerző: zdyzs  2012.03.17. 19:53 Szólj hozzá!

Címkék: krikett ton tendulkar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása