Mint mindenütt, itt is próbálják minél jobb fényben feltüntetni az eladni kívánt autókat. Csak a piac itt egész más mint Európában. Itt a Suzuki WagonR az már családi autó, egy Skoda pedig már luxusmárka. Így születnek meg azok a reklámok amelyek egy 98 lóerős autó sportosságát, a Suzuki Swift macsóságát vagy egy alsó-középkategóriás autó tágas belsejét hivatottak hangsúlyozni. Mindent bevetnek ennek érdekében. Például ezt a fantasztikus jelzést Tata Indica modelleken. V2 - milyen jól hangzik. Lelki szemeink előtt megjelenik egy hatalmas V8-as amerikai cirkáló, biztos ez is annak a kistestvére. Naná, ahogy azt a kis Rajkumar elképzeli. 53, 62 vagy 70 lóerős soros négyhengeres  benzin és dízelmotorral lehet kapni és akkora (és úgy néz ki) mint egy Daihatsu Cuore 1991-ből. A legjobb felszereltségi verzióban pedig a térképzsebeken felül még fűtés is van!!!

De azért jól hangzik a V2.

Szerző: zdyzs  2012.02.23. 08:02 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása