Rájöttem, hogy megint nem írtam két hete semmit. Úgy látszik alkotói válságba kerültem, vagy nincs miről írnom.

Ezért most hozzátok fordulok kedves blog olvasók! Ha van bármi olyan téma, amely kapcsolódik Indiához és szívesen olvasnátok róla, írjátok meg. Ha tudok róla értelmeset írni, meg fogom tenni.

Szóval kérek mindenkit gondolja ki miről szeretne többet tudni és írja meg!!

Várom az ötleteket!!!

Szerző: zdyzs  2011.08.28. 08:35 2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juciutja · https://www.juciutja.blogspot.com 2011.08.28. 10:55:14

Nekem két dolog jutott eszembe -egy hatalmas masala dosa elfogyasztása közben-. Szívesen olvasnék arról, hogy mit szoktatok enni, mi a kedvencetek, mennyire sikerül azonosulni az indiai konyhával. Esetleg ti is elkészítitek, vagy ténlyeg olcsóbb megvenni az ételt?
A másik dolog az önkénteskedéshez kapcsolódik. Láttok erre jó példákat? Működőképesek a projektek? Én nagyon sokszor gondoltam arra, hogy szívesen áldoznék időt erre egy- egy nemzetközi szervezeten keresztül, de nem mindig voltak jók az Indiában önkénteskedők visszajelzései.
Szép napot és írjatok bármiről. Engem mindig érdekel:)

zdyzs 2011.08.28. 18:34:48

@juciutja: Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan kapok ötleteket. A kajáról fogok írni ígérem, az önkéntes munkáról meg megpróbálom rábeszélni jobbik felemet, hogy írjon valamit.
süti beállítások módosítása