Az eddigiektől eltérően most nem fotót posztolok. Az elmúlt hónapokban a sok korrupciós ügy mellett az egyik fő hír volt az újságokban, hogy elkaptak néhány pilótát, akik hamisított papírokkal repültek. A vizsgálatok révén most már 50 fölött van azoknak a száma akik valamilyen módon gyakorlatilag megvásárolták a pilótajogosítványukat. A tegnapi újságban pedig az a legújabb hír, hogy az egyik - az állam által elismert - pilótaiskolának nem hogy egyetlen repülőgépe sem volt, de még egy tanterme sem , ahol meg tudták volna tartani az oktatást. Érdekes módon az egyik első „végzős” diákjuk a pilótaiskolákat minősítő (és engedélyező) hatóság vezetőjének a lánya volt. No comment.

Eddig is tudtam, hogy itt Indiában egy ezresért tudnék olyan hivatalos, pecsétes papírt szerezni, hogy én vagyok a Dalai Láma törvényes fia (két-három üveg whiskyért valószínűleg olyat is, hogy én vagyok a Dalai Láma), de azért azt nem gondoltam volna, hogy olyan szakmákban is hamisítanak, ahol emberek százainak az életét kockáztatják.  És mégis. Incredible India.
Szerző: zdyzs  2011.04.29. 14:55 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása